Monday, December 12, 2011

bola

okey
straight to the point
bila main bola
aku suka main posisi attacking and attacking mid
untuk dua posisi ni aku ade menciplak beberapa skill
dari player player ternama dunia

ATTACKING

untuk posisi striker atau attacking
aku suka ambil style tiga player nih

1.Messi

kenapa messi?
takyah tanye semua dah tau dia striker terbaik dekad ini
untuk perempuan yg nak lebih penjelasan tanye la kengkawan lelaki korang


2. Mario Gotze

untuk mamat ni
aku ambik skill dia dari segi shooting
yang amatlah terbaik kate ko
adore!
die main broussia dortmund bt spe yg taktau


3. Ricardo Kaka

aku dah minat dia sejak darjah dua lagi
untuk die aku amik dari semua segi
dan kalau tengok cara permainan aku ade iras-iras die
yang ni striker favourite aku


Attacking Mid

for attacking mid
aku hanye ade dua orang jer

1. Frank Lampard

most favourite player of all time
pemain tengah terbaik england
pemain tengah paling banyak skor dalam dunia
147 belum masok lawan City kejap lagi

2. Bastian Schweinsteiger

everyone knows why him
tak melampau aku kata pemain terhebat German selepas gotze


actually ramai lagi player aku minat dari setiap posisi macam 
puyol untuk defend
juan mata untuk attack
neuer untuk keeper

cuma nanti lah aku buat lish untuk posisi lain yek.
chow.

No comments:

Post a Comment